Overslaan en naar de inhoud gaan
  • Nederlands
  • Français
Retail Consult logo

Hoofdmenu

  • Home
  • Training & Coaching
  • Advies
  • Methodiek
  • Waarborgen
  • Contact

Zoekveld

Advies

Retail Consult geeft u (strategisch) advies en stoomt u klaar voor de toekomst. Wij schenken daarbij aandacht aan zowel interne factoren (processen, management, vaardigheden) als externe aspecten (groei, klantbinding, rendement, enz). Wij doen dit in verschillende stappen

1. Intake

Retail Consult werkt op maat van uw bedrijf en voorziet een zorgvuldige « intake » gebaseerd op interviews met uw medewerkers, de analyse van uw financiële & operationele cijfers, de analyse van uw bedrijfsprocessen, de analyse van het management en 360° interviews.

2. Interne voorbereiding

In overleg met een aantal consultants wordt een actieplan op maat van uw bedrijf uitgewerkt. 

3. Voorstelling aan het management

Retail Consult presenteert het actieplan en beschrijft duidelijk wat uw strategie kan zijn voor de volgende jaren, m.b.t. financiële groei, groeipotentieel, interne processen, klantgerichtheid, klantenbinding, enz.

4. Voorleggen implementatieplan

Na goedkeuring van de strategische visie door de directie, presenteren wij het implementatieplan, met duidelijke actiepunten, deadlines en KPI’s.

5. Kickoff

Retail Consult staat erop om het personeel, samen met de directie, in te lichten over de actieplannen, KPI’s en strategische doelstellingen. Tevens wordt het implementatieplan met deadlines voorgesteld.

6. Voorstel Implementatie

Retail Consult presenteert de actiepunten aan de verantwoordelijken van elk departement om een “buy in” mogelijk te maken.

7. Implementatie

Ervaren Retail Consult trainers & coaches begeleiden het bedrijf bij de implementatie van de strategische actieplannen.

8. Opleiding & coaching in the field

Retail Consult trainers & coaches trainen en/of coachen de individuele medewerkers met het oog op de verwerving/vervolmaking van de nodige competenties.

9. Tussentijdse evaluatie

Retail Consult organiseert tussentijdse evaluaties om de evolutie en de KPI’s te beoordelen maar ook om de tevredenheid van de deelnemers te meten. 

10. Eindevaluatie

Op het einde van het project worden de KPI’s gemeten en samen met de opdrachtgever geëvalueerd.

11. Duurzaamheid

Retail Consult formuleert suggesties met het oog op duurzame resultaten.

12. Postevaluatie

Na 3 maanden wordt een evaluatiemeeting georganiseerd om samen met de opdrachtgever de vorderingen te evalueren.


Meer weten over onze diensten ? Contacteer ons

Navigatie

  • Training & Coaching
    • Sales
    • Aftersales
    • Management
  • Advies
  • Methodiek
  • Waarborgen

Locatie

Benedenstraat 11
3111 Wezemaal
Belgium

Contact

 +32 (0)495 76 79 83
 info@retail-consult.be
Zebrafish